Friday, November 19, 2010

Sain Kätte! :D

Vahelduseks on mul midagi pikemalt ka kirjutada :D.. kaks asja on juhtunud vahepeal minuga. Esiteks, ma ei tea kumb jutt enne rääkida, sest need on mõlemad kuidagi huvitavad..okei, ma räägin vähem huvitava enne.. ma värvisin juukseid :D need on nüüd... blondid? ilmselt? vist? aga jah, mul tuli jälle see, "tundub hea mõte" mõte peast läbi ja nüüd ongi mu juuksed nagu varajasetel backstreet poistel...kuigi mulle endale see täitsa meeldib, teistsugune :D



Okei, see selleks, tähtsam ja põnevam asi juhtus täna hommikul. Aga enne ilmselt ma peaks rääkima kiire eelloo.
 Avastasin umbes nädal aega tagasi, et mul on kaks hiirt, võib-olla, et ka rohkem ja ei ma ei näinud ühte hiirt kaks korda.. kõigepealt tuli üks ja siis teine.. igatahes, nad otseselt ei häirind mind ja ma olin suhteliselt ajameelne ka ning unustasin hiirelõkse osta. Eile aga õnnestus hiir vannituppa kinni panna.
 Nüüd siis tagasi hommiku juurde - läksin siis vannituppa ja nägin kuidas hiir pesukorvi taha jooksis. Hakkasin taga ajama ning pikema tagaajamise käigus õnnestus tal ikkagi vannitoast välja saada. Edasi juhtus hunnik asju, millest ma täpselt aru ei saanud, kui lõpuks kostis selline pisike piiiiks ja hiir kukkus trepist alla (nagu filmides, kurikael kukub alla kusagilt:D) ja nagu filmidele tavaks ei lõppenud minu tagaajamine sellega. Hiirega oli kõik korras, ta oli lihtsalt nüüd trepi viimase astme ja ukse vahel lõksus. Mõtlesin, et kuidas ma ta sealt kätte saan - ämber. ajasin teda aämbriga veidi seal taga, mille käigus ta hakkas treppidest üles hüppama kui lõpuks sain ma ta ämbrisse. Pärast tööle minnes lasin ta õue ning see on lugu kuidas minu naabermaja endale hiired sai :D

3 comments:

  1. jobu, sa oleks võinud ta selle munniga mah lüüa!!!!

    ReplyDelete
  2. saad aru, ma olin nii rõõmus, et keegi kommenteeris ja sa kirjutad sellise kommentaari....ma olen pisut pettund..

    ReplyDelete
  3. Hannnnnnneeeees, ma niii väga oleks tahtnud teda enne välja viskamist ikka imetleda!! Aga tundus imeline hommik :D ja vaene nunnukene kukkus trepist alla :(( niuuuu

    ReplyDelete