Monday, November 22, 2010

jutuke

Jutuke jutuke seina peal..


ma tahtsin selgitada, miks ainuke moeuudis mis ma seni siia postitanud olen on "Lanvin Heart H&M". Mitte, et midagi ei oleks vahepeal toimunud, vaid sellepärast, et okei, mul on muud tegemist olnud :D ja teisalt tegelikult ei olegi midagi vahepeal toimunud minu jaoks, kui Ralph Lauren'i anniversary show kõrvale jätta. Seletan kohe miks.

Kui ma üldse hakkasin mõtlema selle peale, et minna moodi või midagi sellega seotud õppima, siis mul tiksus alati väikene mõte peas, et kunagi võiks enda brändi või midagi sarnast teha. Kui jätta kõrvale kui suur ettevõtmine see on, siis mu mõte oli alati tuua kõrgmood rahvani... ehk siis teha mida teevad gucci, prada, versace jne. kuid odava hinna eest. Kuid mitte nagu seda teeb Zara, kes teeb koopiaid vaid luuagi moodi hea hinna eest. See on nagu nende mõte oli, mitte teha Lanvin odavaks, vaid H&M glamuursemaks.

Ja see oli ka minu mõte enda "brändiga". Ja sellepärast oli see ka minu jaoks tähtis, mingit imelikul moel.

Ma ei tea kas ma kuidagi suutsin seda ka lahti seletada :D


Aa...mis veel, ma lisasin väikse slideshow paremale üles... ;)


aga kena und kõigile!!


väike lauluke ka lõppu..




No comments:

Post a Comment