Saturday, October 22, 2011

If I die young..

Siis ma saan vähemalt mõelda, et ma olen elanud Tallinna vanalinnas. See võib kõlada nagu tühisena, aga ma olen alati tahtnud siin elada. Minu jaoks on vanalinn kõige hubasem ja huvitavam koht üldse Eestis ja sellest ajast saati kui ma hakkasin mõtlema selle peale, et kus ma elada võiksin, siis on vanalinn olnud alati esimesel kohal.

Igatahes - ma kolisin, see oli mu point!

Teiseks, mida ilmselt osad ei tea, on mul uus töökoht/praktika. Ma olen Baltikas, Montonis ja teen seal Montoni vaateaknaid ja kõike muud mida palutakse. Praktika nagu praktika ikka selles suhtes :) Ja Zaras ma enam ei tööta (lihtsalt mainin).

Kolmandaks, mida ma loodan, et enamus teavad korraldan ma KAPIS kolmapäevaseid üritusi nimega BOYS NIGHT. Kes ei ole käinud, siis shame on you ja et sel kolmapäeval ma näeksin Sind seal, sest mina olen igal kolmapäeval seal kohapeal olemas!


Väike kokkuvõte sellest mis on vahepeal toimund kui ma ei ole blogi kirjutanud, millest nagu ma täna aru sain on möödas väga pikk aeg. Nüüd ma mõtlesin, et võtan ennast kätte ja hakkan seda blogi uuesti ja usinasti täitma!

btw -  vahepeal mainiks, et kui keegi avastab kirjavigu, siis - jah ma tean, et ma teen neid ja ma olen sellega leppinud...proovi ka Sina!

Siis vahepeal ma olen ka maalinud/joonistanud...


























Väike muusikapala ka lõppu ;) 




Your Life Is For Living !

H'

No comments:

Post a Comment