Tuesday, November 1, 2011

You forgot to kiss my soul

Käisin kinos. Selles ei ole küll midagi uut, aga midagi uut oli selles mida ma vaatamas käisin. Nimelt käisin ma vaatamas "Idiooti". Algselt võis tunduda, et "kas tõesti taaskord järjekordne eesti film?", aga õnneks mitte.  Ainuke mis reetis ära, et tegu on eesti filmiga olid näitlejad ja keel ning kohati ka halb inglise keelne tõlge subtiitrites.
Ma ei ole ammu käinud kinos ja olnud haaratud filmis toimuvast niivõrd palju kui nüüd. Ilmselt aitas kaasa ka see, et "Idioot" on üks mu lemmikumaid raamatuid, kuid sellegipoolest, ma usun, et kui ma ei oleks seda raamatut enne lugenud ning ei oleks kuulnudki Dostojevskist, siis oleksin ma seda filmi nautinud sama palju. Kuid filmi stilistiline pool (v.a mõned apsakad, näiteks päikeseprillid ja 500 kroonine rahatäht), koos kunsti ja ruumidega oli lihtsalt hämmastav. Ma ei ole üheski eesti filmis seda kohanud. Ma loodan, et ka edaspidised kodumaised filmid tulevad sama head kui, et mitte paremad. Veidi vara oleks hõisata, et eesti film on surnud, elagu Eesti Film! Kuid loodame, et sinna see asi jõuab.


Üks väga hea videoga lugu ka postituse lõppu :)

Käige kinos ja vaadake seda filmi, siis mõistate millest räägin! Soovitan seda vaadata Sõpruses, sest kui tihti sinna muidu ikka satute?

YLIFL

H'


No comments:

Post a Comment