Wednesday, March 30, 2011

Impeccably dressed in your second hand best

Helooouuuuuuu....

Kuu....terve kuu aega ei ole ma siia midagi kirjutanud, wow... aga olgu..nüüd võtsin asja kätte ja tekitan kohe kuhjaga asju siia ...

Esiteks,



Teiseks.. mitte nii uus asi, lukud teksastel, DYI kind of project...Booom.. siin see on




















jaaa..... nii nad siis tulid...


mm.. kaks uut pilti..




































so.. yeah.. muideks, ilmselt ma ei ole seda maininud, aga need kaks tükki, mis on ühel pildil on väikese projekti raames, mil ma teen iga kuu lõpus ühe sellise maali, ning loodetavasti on järgmiseks veebruariks mul seinal ilusti reas 12 sellist maali, mis peaksid üksteisest erinema värvide ja nende kasutuse poolest, mine tea, äkki tulen veel millegi peale vahepeal, ei kasutagi värve vmdgi...aga jaa...ma arvan, et see saab olema sweeeet :D


aga homme tuleb juba uus postitus, mis on hilinenud niiiiiii poolteist kuud :D:D




H'

No comments:

Post a Comment