Tuesday, February 15, 2011

A nice day for a waaaaaalk in the park!

No tere!!

Täna oli väga kena ilm, või vähemalt nii mulle räägiti..ise olin enamuse valgest ajast tööl ja pärast seda ei näinud ka koju minna ja tuiasin keskuses ringi..
igatahes, ma olen juba mitu päeva pidanud siia midagi postitama, aga kuidagi ei ole selleni jõudnud, nüüd parandan selle vea.

Nädala lõpu poole peaks siia ilmuma ka mõned pildid mini shoot'st mille pean kooli jaoks tegema ja ma loodan, et ma jõuan ka selle nädala lõpuks teha kokkuvõtte NY fashion week'st...mis mulle meeldib, mis trendid tulevad, jne.

Aga seniks mõned pildid, põhiliselt via letsfuckinmybed.tumblr.com ja taustaks, kes veel ei ole kuulnud, siis kookoni lauliku uus hitt..mida ma millegi pärast siia ei saa panna, sest see sisaldab x asja mida ei lubata x leheküljele lisada...

lingi saan sellegipoolest anda... http://www.youtube.com/watch?v=VSoYWb1BFnw


















































H'

No comments:

Post a Comment